Våra kundlöften 2023-2024
Vår senaste kundundersökning från hösten 2022 visar att vi har 84 % nöjda kunder. Det gör oss otroligt glada och stolta. Men vi vill bli ännu bättre, och presenterar därför fem nya kundlöften med konkreta aktiviteter som vi ska genomföra under de närmaste åren.
Mivas kundlöften
Det här lovar Miva att genomföra under 2023–2024:
För att du ska nå oss när du har tid
- utökar vi öppettiderna i vår kundservice.
För snabbare hantering av dina ärenden
- lanserar vi en chattfunktion på miva.se.
För bättre information vid sen sophämtning
- utökar vi nuvarande driftinformation via sms till att även omfatta sophämtning.
För direkt kommunikation med dig som har fritidshus
- lanserar vi ett digitalt nyhetsbrev.
För att du ska hinna planera
- förvarnar vi om planerade va-arbeten tidigare än i dag.
Mer information om de olika kundlöftena publiceras löpande på Mivas webbplats, i annonser och andra kanaler.
Hjälpte informationen på sidan dig?