Denna artikel är äldre än sex månader och kanske inte längre aktuell.

Publicerad 2011-11-11

Inget köbesked i Mivas kundservice

Uppdaterad information 2011-11-11, kl 09.00
För närvarande får den som ringer till Mivas kundservice på telefonnummer 0660-330 400 inget besked om att samtalets placerats i kö. Om alla kundservicemedarbetare är upptagna i samtal möts den som ringer istället av vanliga telefonsignaler som inte övergår till köbesked. Även om inget köbesked ges står dock kunden i kö. Felsökning pågår.

Felet är nu åtgärdat och inringande kunder ges besked om sin plats vid eventuell kö.

Frågor eller funderingar?
Kontakta Mivas kundservice 0660-330 400, info@miva.se
Måndag-fredag 9.00-15.00, lunch 11.30-12.30
Följ Miva på Facebooklänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster