Denna artikel är äldre än sex månader och kanske inte längre aktuell.

Publicerad 2018-08-15

Felaktigt förfallodatum på faktura

Fakturan för juni och juli månad har fått ett felaktigt förfallodatum den 3 oktober istället för den 3 september. Det kan vara en fördel att ändå betala fakturan redan i september eftersom det annars blir ett kortare intervall till nästa faktura ska vara betald. Vi fortsätter att skicka fakturorna varannan månad som vanligt med ca 30 dagar till förfallodatum, om du inte sedan tidigare avtalat om ett annat betalningsintervall.

Tänkt på att om du har autogiro betalas fakturan till förfallodagen i oktober och inte i september som brukligt. Om det här innebär problem för dig är du välkommen att kontakta kundservice.

Informationen ovan berör enbart dig som fått din faktura i början av augusti.

Frågor eller funderingar?
Kontakta Mivas kundservice 0660-330 400, info@miva.se
Måndag-fredag 9.00-15.00, lunch 11.30-12.30
Följ Miva på Facebooklänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster