Denna artikel är äldre än sex månader och kanske inte längre aktuell.

Publicerad 2015-09-09

Dåligt tryck av Miva informerar

I dagarna skickas fakturan ut till våra kunder som önskar pappersfaktura. Tillsammans med fakturan finns också senaste numret av kundbilagan Miva informerar. Tyvärr har vår leverantör misslyckats med trycket, vilket gör innehållet näst intill oläsligt. Vi beklagar detta och kommer att flytta över delar av innehållet till nästa Miva informerar som medföljer fakturan i början av november. Vi anser nämligen att det är en alltför stor miljöbelastning att låta vår leverantör skicka kundbilagan separat i ett nytt utskick.

Via länken nedan kan du ta del Miva informerar i läsbart skick.

Läs Miva informerar september 2015PDF (pdf, 1 MB)

Frågor eller funderingar?
Kontakta Mivas kundservice 0660-330 400, info@miva.se
Måndag-fredag 9.00-15.00, lunch 11.30-12.30
Följ Miva på Facebooklänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster