Press och informationsmaterial
Vår ambition är att våra öppen, snabb och tydlig i vår kommunikation med kunder, massmedia och samhället i övrigt. Media är en viktig kanal som vi vill möta med en öppen och serviceinriktad attityd. Välkommen att kontakta oss om du har frågor som rör vår verksamhet.
-
Alla kundlöften infriade – chatt och förbättrad sophämtningsinformation
PressmeddelandeDe fem kundlöften som Miva utlovade för ett par år sedan är nu infriade. Dygnet runt kan kunderna få service tack vare en ny chattfunktion på Mivas w...
-
Självservice för återvinning på alla orter
PressmeddelandeMivas självservice-koncept Lämna själv-kort är nu utbyggt på kommunens alla serviceorter. Från och med den här veckan är det därmed möjligt att besök...
-
Miva tar plats i klassrummet – lanserar skolkoncept för grundskolan
PressmeddelandeHållbara beteendeförändringar startar i unga år. Det är den korta bakgrunden till att Miva nu lanserar ett skolkoncept för grundskolans årskurs 2 och...
-
8 av 10 nöjda Öviksbor – nya löften för kommande år
PressmeddelandeMer än 8 av 10 Öviksbor är nöjda med både dricksvattnet, avloppet och avfallshanteringen i Örnsköldsviks kommun. En siffra som stadigt legat på samma...
Kontakt
Lars Westberg, kommunikationschef
Telefon: 0660-330 321
E-post: lars.westberg@miva.se