Våra kundlöften 2025-2026

Vår senaste kundundersökning från hösten 2024 visar att vi har 83 % nöjda kunder. Det gör oss otroligt glada och stolta. Men vi vill bli ännu bättre, och presenterar därför tre nya kundlöften med konkreta aktiviteter som vi ska genomföra under de närmaste åren.

Mivas kundlöften

Det här lovar Miva att genomföra under 2025–2026:

För ökad tydlighet

Mycket av det som vi gör syns aldrig, men tar tid och kostar pengar. För bättre förståelse ger vi tydligare information om vad du faktiskt får för pengarna.

För smidigare information

En majoritet av våra kunder vill ha information från oss digitalt. För smidigare information lanserar vi ett digitalt nyhetsbrev till dig som är kund hos oss.

För en enklare vardag

När kommer sopbilen, är återvinningscentralen öppen, var har fakturan tagit vägen? För en enklare vardag samlar vi det du behöver i vår nya Miva-app.

Mer information om de olika kundlöftena publiceras löpande på Mivas webbplats, i annonser och andra kanaler.

Hjälpte informationen på sidan dig?