Självservice

Här har vi samlat alla e-tjänster, blanketter och andra digitala tjänster för att du enkelt ska kunna uträtta din ärenden när det passar dig. Saknar du något är du välkommen att kontakta kundservice.

De flesta av våra e-tjänster bekräftar du med hjälp av BankID. BankID har inget med din bank att göra utan är din digitala legitimation.

Filtrera resultatet

Det här formuläret postas automatiskt

Filtrera på kategori
  • Ändra abonnemang för sopor och slam

    Faktura- och abonnemangsfrågor Slamtömning Sophämtning

    Om din boendesituation ändras och du behöver ändra ditt abonnemang från året runt-abonnemang till fritidshusabonnemang eller tvärtom så kan du göra d...

  • Ändra antal kärl

    Faktura- och abonnemangsfrågor Sophämtning

    Extrakärl erbjuds de kunder som har behov av fler kärl än det som ingår i grundavgiften. Kunder som har ett eller flera extrakärl debiteras en årlig ...

  • Ändra storlek på grönt sopkärl

    Faktura- och abonnemangsfrågor Sophämtning

    Du kan enkelt ändra storleken på ditt gröna sopkärl för restavfall. Standardstorlek är 190 liter. Brunt kärl erbjuds endast i storlek 140 liter och k...