Artikeln publicerades 8 maj 2026
Trasig container på återvinningsstationen i Gideå
Containern för pappersförpackningar på återvinningsstationen i Gideå är trasig och går inte att tömma. Ny container kommer därför att levereras tidigast på måndag den 11 maj. Om du besöker återvinningsstationen och behållaren är full ber vi dig att antingen vänta med att slänga dina förpackningar till på måndag när containern är levererad eller besöka en annan återvinningsstation.
Hjälpte informationen på sidan dig?