Senast publicerad 2018-11-20 | Ej åtgärdat

Försenad sophämtning

På grund av en trasig sopbil är sophämtningen försenad i flera områden runt om i kommunen. Berörda kunder uppmanas därför att låta kärlet stå utställt till dess att det blivit tömt. För att komma ikapp använder vi en extrabil som gör att vi inte kan tömma båda kärlen samtidigt. Låt även kärlet stå utställt över helgen trots att sophämtning normalt inter sker under helgtid.

Detta gäller alltså de kunder som ännu inte fått sitt sopkärl tömt trots att sophämtning ska ske denna vecka.

Frågor eller funderingar?
Kontakta Mivas kundservice 0660-330 400, info@miva.se
Felanmälan dygnet runt 0660-330 330
Följ Miva på Facebooklänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
Prenumerera på Mivas driftinformation

Sidan publicerad 2018-11-20 av Lars Westberg

Driftinformation

Vanliga frågor

Jag har fått en faktura från Visma, varför då?
Läs svaret här