Lyssna

Nöjda kunder

Ledstjärna Nöjda kunder

Vi ger god service och tydlig information till våra kunder. Med kunskap och vilja att nå förståelse lever vi upp till ställda förväntningar.

Vad menar vi med orden?

Tydlig - Vi talar på ett lättbegripligt sätt om varför vi gör som vi gör. En förklaring ger ofta samtycke. Detta kräver i sin tur bra beslutsunderlag. Tydlighet är ett sätt att visa engagemang och skapa rätt förväntningar hos kunden.

Sidan publicerad 2017-11-29

Vanliga frågor

Vilket telefonnummer har Miva?
Läs svaret här

Lukta och smaka först

#8 10-20 procent av alla inköpta livsmedel slängs helt i onödan, vilket är ett slöseri som kostar ett genomsnittligt hushåll omkring 5 300 kronor om året. De pengarna kan du göra annat för om du vågar lukta och smaka på mat du överväger att slänga.

Fler miljötips