Artikeln publicerades 7 juni 2018

Nyheten är äldre än 11 månader och kan därför vara inaktuell.

Miva rekryterar kunder till fokusgrupper

Miva arbetar ständigt för att kommunikationen med våra kunder ska bli bättre, tydligare och enklare. Därför kommer vi under försommaren att rekrytera kunder till ett antal fokusgrupper.

En fokusgrupp är en metod för att skapa delaktighet bland kunderna i olika frågor. I våra fokusgrupper kommer kunderna att få utvärdera befintlig kommunikation, men framförallt diskuterara hur man vill vi få information från och kommunicera med Miva i framtiden.

Företaget utredarna AB har fått vårt uppdrag att rekrytera kunder till fokusgrupperna. De kommer att göra ett slumpmässigt urval bland kunderna och kontakta dem via telefon. Utredarna ringer från telefonnummer 070-956 28 26. Under samtalet förklaras vad det innebär att delta i en fokusgrupp och hur man primeras för detta. Därefter får kunden ta ställning till om hen är intresserad av att delta. Deltagandet är alltså helt frivilligt, men vi hoppas såklart att du som blir kontaktad vill hjälpa oss att bli bättre.

Hjälpte informationen på sidan dig?